Snälla bli min igen

Du tar bort min hand från din arm och flyttar bort Ingenting jag säger spelar längre någon roll ställer mig i hallen tills jag fattat vad som hänt får jag ens ha kvar dig som min vän knyter mina skor och går tillbaka in igen sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem letar efter nått att säga som kan ändra allt Nått mer än det jag redan sagt Snälla bli min igen nej, låt det va som i en film snälla bli min igen låt mig va kvar ja, låt det va

Härliga härliga dag!
Morfar var här på besök och hade köpt en väska till mig! En rosa/lila, skitstor och assnygg och gav mig även $150! Hur awesome är inte det? Märker också att ni är grymt duktiga på att kommentera och besöka nu! Vi älskar er!
Diva har börjat äta lite granna. Jag är glad för det! :) Både jag och Ronia kommer lägga upp tidsinställda inlägg under tiden vi är i boston. 
Eftersom vi inte kommer ha tid att blogga! Men det kommer lösa sig ändå ;) Nu ska sociala mig lite.!

puuuuss!

//Caroline
Kanske dags att börja packa? ;)

K O M M E N T E R A :D
Namn: Inger Ståhl

När ska du åka till Boston?Kul att du har lagt in den här sidan.KRAM

2011-05-15 @ 08:48:08
Namn: Ronia Eekmaahn

Vi åker på onsdag :)

2011-05-15 @ 11:28:55
URL: http://foreversoulmates.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0