Mina djur! - Diva

Nästa hund är Diva! Kan la skriva lite kortfattat om Diva eftersom jag redan har skrivit en presentation om henne!

Diva är den hunden vi har kvar nu. Hon är född 2002, den 19e Juli faktiskt! Hon är en renrasig Collie, svart, vit och brun och långhårig! 

Hon har varit hos oss sen hon var 7 veckor gammal, har aldrig varit dräktig eller sjuk! Hade inte så jättebra "kontakt" med henne de första åren. Jag höll mig mer till de andra hundarna. Hon fanns i alla fall en kort tid när vi hade Yapp och vi har behållt henne tills nu. Vi behåller henne tills hon tar sitt sista andetag. 

Jag behöver inte säga mycket mer tror jag, mer än att; Ella es todo mi corazón! Jag kan inte leva utan henne. Jag behöver henne lika mycket som jag behöver vatten, luft och hjärtslag. 

Mitt älskade hjärta! <3
//Caroline


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0