Diva..

Läget med Diva just nu är inte så bra.

Hon äter inte. Inte alls. Inte ens korv eller skinka. Hon har gjort det några gånger då jag verkligen har tvingat i henne mat och berömt efteråt. Då har hon fortsättit att äta några tuggor för att sedan vända sig till mig för beröm. Det är en dålig vana, jag vet, men det är bättre än ingenting när hon inte mår bra överhuvudtaget. 

Hon är allmänt stissig, beteer sig ibland som att hon inte kan resa sig utan bara ligger och ylar. Hon brukar inte yla, hon brukar skälla. Hon slickar sig hela tiden och är allmänt utanför sin egna värld. Jag har fått sitta nu, verkligen tryckte i henne mat. När jag hade tryckt i henne två såna där "ringar" så åt hon själv men vände sig till mig eftersom jag gav henne beröm.

Det kanske är för att hon är så gammal att hon börjar bli såhär? Det känns i alla fall inte bra och jag åker i väg på onsdag. Jag hoppas att det inte är något allvarligt. Allt jag vet är att mitt hjärta inte mår bra just nu. :(

Jag älskar henne. Om inte hon finns, så räkna inte med mig längre. Min bästa vän.


K O M M E N T E R A :D
Namn: Carolin

Naw, hoppas hon blir bättre snart!

2011-05-14 @ 12:01:13
URL: http://carolineosterberg.blogg.se/
Namn: Caroline

Det hoppas jag med Carolin!

2011-05-14 @ 12:49:50
URL: http://foreversoulmates.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0