Säg att du är sanningen..

Nej förresten, säg inte det.

Precis hemkommen från stallet ungefär. Vart hemma i bara en halvtimma ungefär.
Dagen började rätt okej. Lite kallt och så men tog mig till skolan. I skolan var det mer än underbart. Lite stelt men tror alla är rätt trötta. När vi spelade "7:an" den sista halvtimmen i språkrummet så kom vår lärare Anna in och vi kastar alla saker över korten och jag brister ut i skratt. Otroligt bra pokerface jag har ;)
Efter skolan drog jag mig till stallet. Där bytte jag om och pratade lite med de sköna tjejerna och förstås endaste killen. Jag fick Estrada och vi hoppade. Det som gick för mig först är att hästenville inte arbeta med sidorna eller handen och sedan så var det min hoppsits också. Bara kände hur benen åkte bakåt. Vi hoppade en kombination, två bommar och ett rättuppstående. Kan säga att det gick hufsat. Galoppen var helt mupp då man inte ens kunde sluta om benen utan att hon kicka. En gång var det riktigt nära då hon stod på frambenen och jag kastades fram på hennes huvud. Sedan var det paus, sedan hoppa jag upp på hästryggen igen, denna gången på Tanja. En litenliten häst med otroligt korta steg och ingen fart alls. En rund köttbulle helt enkelt. Men idag så var hon mer en mamba. Jäklar vad hon sprang! Hon rusade, genade och sprang nästan in i min ridlärare som fick fnatt på mig. Men sedan fick jag lite pli på henne så hon i alla fall gå i hörnen. Nöjd är jag med tanke på att det var Tanja som man alltid får träningsvärk och svettningar på, fick jag minska. Helt otroligt!

Sedan kom pappa och det var nämligen så att min mamma krockade för ett tag sen in i en annan bil så våran bil ska lagas och så imorgon och få utbytt nästan alltihop. Det blir typ en helt ny bil. Så när vi kom in på parkeringen körde pappa in i järnbalken precis när jag hade tagit av mig bältet och slog i huvudet lite lätt, haha! Bilen gick i 2km/h, klant som jag är! Fick reda på att jag och min bror får skjuts imorgon till skolan, LITE soft :) 

Nu är jag praktiskt sätt helt död och jäkligt trött, så presentationen på mig kommer till helgen :) 
Puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0