Presentation!

Tänkte presentera lite av mig själv. :)

Jag är då Caroline, född den 23e september 1995. Jag är en helt crazy tjej, bokstavligen. Jag är äldst i syskonskaran och har två småsyskon, Lucas och Wictor. Lucas är snart 13 år gammal och Wictor är 4 år gammal. Föräldrar till oss är min pappa Niclas och min mamma Helena och tillsammans är vi familjen Ståhl :) Sedan har vi min hund Diva, som jag kommer skriva om i ett seperat inlägg. 

Som liten var jag väldigt busig, och jag älskade att vara i skogen. Det var prioritet ett, haha! Jag har sedan jag varit liten haft en bestämmelse på att bli en veterinär och tro det eller ej, men det är mitt livs mål i dagens läge! Jag tog in katter som jag trodde var hemlösa, eller små fågelungar... Allt möjligt för att "hjälpa" djuren. Jag är också uppvuxen med hundar så har haft några andra hundar förutom Diva i mitt liv. Jag har också haft kanin, gerbiler, hamstrar och så hängde jag runt på zookraft, ett ställe med bondgårdsdjur så ofta jag kunde. Så jag har alltid varit runt djur och känt mig hemma där.

Jag har spelat fotboll, jag rider, jag har dansat, friidrott, gymnastik, simmat. Dansat gjorde jag lite grann, men jag verkligen älskar det. Jag spelade fotboll i 7 år, har ridit i 8 år (ungefär halva mitt liv), friidrott gjorde jag en sommar och har deltagit i två friidrotts"cuper" i höjdhopp och stafett! Gymnastik gjorde jag litegrann är jag var sisådär 6 år gammal, men det var ingenting för mig. Simmade gjorde jag en gång i veckan och det gjorde jag under en två års tid eller sådär. 

I dagens läge går jag på montessoriskolan Älvkullen i Kungälv. Mitt mål är som sagt att bli veterinär och resa runt i de flesta länder. Jag värnar mycket om naturen och djuren. Jag menar, hur många kommer i framtiden få växa upp med skog, paddling, "hiking"... Ja, säg mig, hur många? Min fritid går ut på att städa skolan bland annat och det gör vi för att komma till Boston, USA. Inte så att jag åkte dit i förtid i somras eller så. :) Jag pluggar när jag pluggar, rider en gång i veckan och allmänt chillar. ÄLSKAR att stå framför kameran och modellera. Har gått en visning, suttit som sminkmodell, varit med på en fashionshoot med limousiner och häst! Mer är faktiskt på gång :) 

Som person är jag väldigt utåtriktad, har en vilja av stål, ett rätt kraftigt temperament, tålamod med djur men typ ingenting med människor. Har på senaste tid fått ta en hel del skit av personer i skolan som har stigit mitt tålamod och temperament över huvudet. Mot människor har jag ingen aning om hur jag är, det får mina kompisar berätta själva, haha!
Nog om mig nu, ni har nog läst en hel del. Är det något ni undrar över, så fråga på så kanske det hamlar i ett inlägg :) 
Puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0