I'm on a highway...

Ja, det känns nästan så!

Jag är då Caroline, de flesta som läser detta kanske känner mig, andra inte. Jag och Ronia går somsagt i samma klass och har gjort det sen den 20e Augusti 2009. Däremot har jag känt Ronia sen 3e Januari 2008! (Jag är den i det här förhållandet som håller koll på datumen ;)). Och när jag menar förhållande menar jag, jag och Ronia är tillsammans systrar, lovers, fruar, soulmates... Listan är rätt lång.

Vi kommer nog skriva i separata inlägg om vilka vi är, hur vi träffades och vad vi gör i dagens läge. Anledningen till bloggen är för att vi ska kunna skriva av oss och för att några har klagat på mig att jag skriver på facebook som dagböcker, så blogg fick startas. Ronia är givetvis geniet som kan allt om koder, så hon tar hand om den större delen medans jag står mest för skrivandet och att göra headern. Bloggen är under uppbyggnad och uppdatering, så just nu ser den bara ut som skit ;)

Det var nog allt från mig sålänge, så mycket som jag kan skriva så kommer ni få nog få fnatt av det!
puss på er,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0