lycka x1000

Kan inte fatta det! :D

JAG KOM IN PÅ SÖTÅSENS NATURBRUKSGYMNASIUM!!!!
För vissa är det kanske "oj hon kom in, vilken glädje.." Men för mig är det mer än så!

Jag har kommit in på det gymnasiet jag valde som första val, jag har kommit in på gymnasiet jag har velat gå på sen jag hörde talas om det, jag har kommit in på gymnasiet som erbjuder mig så mycket och lite till. Jag är ett steg närmare mitt mål och det känns helt sjukt underbart att jag har kommit in! Det sämsta är att vi börjar tidigt - den 17e augusti. ´Runt tiotiden är det upprop. Det roliga är att jag kände INGEN lust häromdagen för någonting alls. Men just den här dagen fick mig på andra tankar.

Var nämligen ute på Instön som ligger innan Marstrand med en kompis idag. Vädret var HELT underbart, sällskapet var helt underbart och allting bara stämde. Badade för första gången i havet för iår. Det var rätt kallt, men blev bättre ju längre man var i. Sedan var det chill och prat, lite mat och sedan spelade vi lite kort. En glass blev det också! Var hemma vid niotiden. Och mitt i allting när vi spelade kort så ringer mamma och säger att jag har blivit antagen till sötåsen. Vid den stunden var det bara lycka som for genom mig. Något jag inte har känt på länge. 

(Kanske skriver ett inlägg om hur bra sötåsen verkar för mig imorgon ;))

Näe, hare gött!
Caroline

And that's why I smile
It's been awhile
since everyday and everything has felt this right

S Ö T Å S E N    H E R E   I    C O M E




K O M M E N T E R A :D
Namn: tessie

grattis ! :)

2011-07-03 @ 14:28:56
URL: http://entesomallaandra.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0