I was born to tell you I love you

Dagens låt; Secondhand Serenade - Your Call

Den här bloggen gör mig så glad så jag vet inte ens om jag kan sluta le! Igår sken siffrorna iväg så jag satt med en haka nere vid knäna! Är det såna inlägg som är mer intressanta för er? Låt oss veta! Fast, även om vi hade mer besökare än vad vi kunde ana, så var det RIKTIGT dåligt med kommentarerna! Bättra på dem och ni har både en Carro och Ronia som blir mer insatta i bloggandet (: 

Som jag sa igår, sommaren är här.. Det enda som fattas är lovet! Fast jag längtar verkligen till skolan på tisdag, för jag har saknat vännerna lite smått. Början på mitt lov är riktigt späckat. Försöker även njuta av tiden jag har nu, men tanke på att jag lämnar skolan och en massa peeps, början på mitt lov kommer inte direkt bli det roligaste. Jag kan inte säga mer att det involverar en individ som står mig närmast. 

Ska lägga mig lite i solen och fortsätta läsa min nya bok; Water for Elephants ;) 
Puss,
Caroline

Blåsig bild från Boston ;)

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0