Hemma!

Äntligen är vi hemma!

Jag håller just på och laddar upp bilder från Boston på facebook. Det märks att det inte var mina fotoveckor! Fy vad jag skäms för dem. I alla fall, nååååågra bilder kommer i alla fall att bjudas.. 

Jag hade det riktigt bra med ett par undantag. När jag kom hem så fick jag ett varmt välkomnade av min hund som jag saknat så! Det var roligt att se och det första jag gjorde var att gå ut med henne. Jag tog inte ens in väskorna från altanen, haha! Så skönt att vara hemma, ändå känner jag mig som en främling här. Jag känner inte igen mig, det känns inte riktigt som hemma. Kanske beror på de få misstagen jag gjorde där borta som fick mig att känna mig hemma där. Jag vet, det låter konstigt, men det är sant. 

Är så sjukt trött, så tänkte bara berätta att vi är hemma!

Puss, Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0