Ridning x2

Red ju två gånger den här veckan.. I onsdags och i Torsdags.
Skrev dock inte om igår hehe.. oops..

I alla fall så fick jag Lucius. Inte den roligaste hästen att rida enligt mig. Kan inte sitta på honom i galoppen och han har väldigt svårt för att hålla kvar vid det mjuka.. Så det var bara att sitta och försöka inverka via sits och skänkel med tanke på att han blir så hård i munnen om man ska hålla på med händerna hela tiden. Visst ställde jag och så men det var ändå en massa skänkel och säte. Det gick inte så bra alltså.. Inte nog med det så skulle det brumma förbi massa motorcyklar och precisn är jag var nere vid paddocken så kom dem och då satte Lucius iväg. Stannade honom efter ett par steg. 

Så jag fick rida två vita hästar denna veckan, båda gångerna hände någonting. Men lite bilder får ni!
Puss,
//Caroline

Från i onsdags när jag red Arnold!

det här var precis när vi hade kommit upp från snubblingen. Klappade honom givetvis.


Och från igår (torsdags) på Lucius!

hehe, tappade benskyddet.. Fast egentligen alla benskydd.

gud vad jag kommer sakna detta sen! AJRK! <3



K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0