Livet leker

Med andra ord, jag det gör det!

Igår kväll blev det ett jäkla hallå här på gården. Någon hade snott min lillebror Lucas mobil och hans kompis Damians mobil så det blev ett jäkla stort bråk på 2½ timme. Polisen kom och allt. Och jag var med litegranna.. Hehe. Det är inget ovanligt egentligen. Tänk de åren då alla från gården satt under ett stort partytält och åt och bara hade roligt? Nu kan man inte ens gå några meter ifrån sin keps med en skrotig mobil i. Hemskt hur samhället har blivit.

Idag har jag varit i slottskogen nästan hela dagen. Har varit där med mamma, bröderna, moster som är hemma från Cypern och morbror med tjej :) Härligt var det!  Hade lite roligt, fått lite mer sol och så.

Sedan åkte jag in till stan, åt, och satte mig sedan vid kanalen. Då kom en kille fram till mig och börja snacka på engelska ock så... teheee. Sen sket en fågel på mig.. MYSIGT VÄRRE. Sen åkte jag och in och på Korsvägen hoppade Michael, Daniel, Johan och Andreas på. Jag blev helt överlycklig av att se dem! :D Och sen var det Laserdome.

GUD vad roligt det var! Tror jag höll på att dö av garv! första rundan som var 40min lång så sög jag. Jag var inte med på någonting och sköt mina egna och så vidare.. Gick inte så värst bra. Och i slutet av första rundan började en kille skjuta mig hela tiden. Andra rundan som var 20min lång, så var han killen på mig HELA tiden. När jag slakrta han typ 5 gånger på raken så sa han "wow, du är snabblärd" haha :D Han var riktigt rolig :) Två av hans kompisar gick på mig alla tre på samma gång och jag gjorde värsta flaxen och slakta alla tre, sprang därifrån, gömde mig, slakta två andra! :D fanns även en gång då fem styckna från andra laget försökte skjuta mig och jag bara sprang och kom undan. SJUKT GRYMT! Önskar vi kunde köra mer. Ändå blev jag skitvarm och totalt genomsvettig, hehe :P 

Imorgon är det skola igen :( Och nationella prov i matte, muntligt, algebra.. Jag är SÅ död. Min svagaste sida :( Wish me good luck..

Puss,
//Caroline.

K O M M E N T E R A :D
Namn: Anonym

Kul att du har börjat med den här sidan.Kram

2011-04-25 @ 22:30:40

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0