Happy birthdaay!

Idag är det ju vår alldeles egna Ronia som fyller år!
Hela sexton år gammal!
Underbara du, jag älskar dig! <3

Min dag idag har varit rätt.. jobbig.
Jag menar, jag fick gå upp tio över sex efter jag hade sovit riktigt dåligt i natt.
I skolan var det bild. Försökte överraska Ronia och stod hur länge som helst i två olika klassrum och vänta på henne. Tills slut kom hon och då "skrämde" jag henne. Inte med vilje, jag bara hoppade på henne och skrek grattis :) Det var första gången jag skrämde henne.
Jag och Ronia satt och pillade med våran mediauppgift. Helt awesome kommer den att bli. Ska se till så att den hamnar här så ni får se den :) 
Efter det var det lunch - makaroner och köttfärsås. Edward sprutade i en MASSA ketchup i min mat så den blev sur. Tack för den Edward ;) Efter det så fick vi tillbaka våra NP i biologi. Jag klarade mig på VG - snacka om lycka för min del! Trodde jag skulle faila helt! Jag var helt hundra procentig på det. Men icke sa nicke. Snacka om lättnad!
Gympan var döjobbig. Vi var i lag och jag var med i det bästa laget! Vi vann allt utom en gren. Men jäklar vilken träningsvärk jag kommer ha i armar och mage! Min höft, som har varit dum sen Februari 2010 ville inte alls samarbeta med mig idag. Struntade i det och sprang för livet. Men roligt var det :)

Städade sen skolan och var helt slut! Orkade ingenting! Men fick städa ändå. Sen kom papps och hämta mig. Tur var väl det för jag är helt slut!

Ska slappa lite till, läsa de sista sidorna ur flugornas herre som ska vara utläst på onsdag.  
Hade gött,
//Caroline

Älskar dig bebis <3


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0