happiness.

This is the day when everything is right. It's real happiness today and I can't think of a reason to cry when I got a day like this today. Happiness, love.. Can't ask for more.

min dag? HELT EFFIN' UNDERBAR!
Började med en härlig sovmorgon. När jag och Lucas åkte till Angered så delade metro ut den nyaste magnum och Daim glassarna. Tack för den! Sedan så hade jag och brorsan lite roligt i Klareberg tillsammans, något vi inte brukar ha alls. 

I skolan hade vi bara redovisningar HELA dagen. Helt underbart! På rasten så började vi även träna på det vi ska sjunga på coffee house. Vi hade tänkt Axis of Awesome - 4 chord song som Ronia länkade förut. Vi satte det SKITBRA på första försöket. Våran rektor som var med blev så sjukt impade på oss så hon var helt stum! Lite roligt att se :)

Sedan red jag. Fick Arnold och vi dressyra. Mycket tempoväxlingar och att få rent traven och galoppen. Fyfan vad fint hästen gick! Två gånger i rad det verkligen går skitbra! Är det bara jag eller är sommaren påväg? För det brukar ALDRIG gå bra på hösten och våren för min sits har en tendens att bli helt konstig under de perioderna. Min ridning över huvudtaget blir det. Har fått fram teorier att det kan bero på deppperioderna som kommer i höst och vårkänslorna som blommar på våren. Men nuså, nu gåre riktigt bra! Älskar't! I början så skutta han omkring och så för att han får ont i ryggen när man sitter upp. Under passet så använde jag mycket mage och såg till att få fram honom så han kom någon vart. När det väl gick så var Claes rätt stolt över mig. Ord som "MEN KOLLA CARRO! DU SITTER, HAR HAN I FORM OCH FÅR FRAM HONOM! BRA DÄR!" gör mig bara så otroligt glad. Sedan kom pappa och hämta mig och jag ska snart baka, sedan duscha. NP i engelska hela förmiddagen imorgon! Suck! Slutar klockan två i alla fall. Asgott! 

men innan bakning, HOCKEY! De har precis utrymt Skellefteås arena för brandalarm? Riktig rolig match är det för alla är så griniga på plan :) KOM IGEN FÄRJESTAD! <3

Puss, 
//Caroline


Jag på Liola :) Saknar hezten. <3



K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0