femtiotalskläder..?

Vem hade anat att jag skulle sätta på mig femtiotalskläder en morgon och åka med till skolan? Givetvis så gjorde jag det inte heeeelt frivilligt. Men roligt var det. Att få lite uppmärksamhet och känna alla blickar på sig. Kände mig väldigt speciell ;) 

Dagen började med att jag steg in i mina femtiotalskläder. En hel del skratt blev det när jag steg in, men men! Det var bara kul. Efter uppropet så tog jag tag i väskan och satte på mig vanliga kläder. Superduperskönt var det, att gå från kjol och kavaj till tighta jeanstight och tjocktröja. Härligt värre! Efter det hade vi svenska och gick igenom manuset vi har till våran pjäs. Den är dunderbra våran pjäs och handlasr lite om asagudarna och så. Asnajs!

Sedan hade vi lunch och efter det hade vi spanska prov. Failade rätt hårt där känner jag, menmen. Spanska har aldrig vart min starka sida... Sedan fick vi tillbaka våra diagnoser. Och sedan hem!

En kortfattat inlägg om min dag. Imorgon åker jag iväg på utflykt så jag kommer lägga upp två tidsinställa inlägg under dagen, så håll utkik vet jag! Ska nämligen till Hornborgsjön imorgon och njuta lite av naturens vackra syner. Ska nämligen se trandansen man inte ser så ofta :)

Näe, Black Hawk Down och mys med familjen!
puss,  
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0