Drama

"I'm always pushing myself to the limit making sure I stay ahead.
You made me who I am, from the words you said."

Så mycket drama nu så det är sanslöst. Får ont i huvudet och vill bara krypa ihop till en boll och gömma mig. Det går upp och ner, höger och vänster med ALLTING. Jag orkar verkligen inte. Huvudet hänger inte med i svängarna längre och jag är riktigt ofokuserad. Det kändes som att jag var öronen och ögonen förut och kunde hålla koll på de som stod mig närmast men jag vet inte ens vad som pratas om längre. Allt bara snurrar och jag blir trött av det. Så mycket som händer..

De senaste dagarna jag inte har uppdaterat har som sagt varit upp och ner. Har varit väldigt trött när jag har kommit hem och har faktiskt inte orkat att blogga för att jag är så trött. Är egentligen jättetrött nu men kände att jag inte kan försumma bloggen mer. Ni ska i alla fall få höra på någonting roligt!

På söndagg får jag besök av en amerikanare, nämligen Aoife! Så hela nästa vecka kommer jag att vara upptagen med henne. På måndags ska vi iväg med klassen till Tanum och sedan Bowling på kvällen. På Tisdag är det lugnt för då åker de till Stockholm med amerikanarna, på onsdag så ska de gå runt i klasserna och fästningen utan oss, på Torsdag ska de iväg med Marstrand och vi har Nationella Prov i Matte och så är det fest på kvällen I skolan! Fredag är det statsvandring med niorna och amerikanarna för att sedan gå till Liseberg! Härligt värre! Sedan åker de hem igen på lördagen.. Får la passa på att njuta av tiden. All drama kanske uppstår då. 

Puss, 
//Caroline

Jag och Aoife på Model UN (:




K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0