Det visste ni inte..

Det här visste ni inte om mig!

- Jag älskar poesi. Några av mina favoritpoeter är Langston Hughes och Robert Frost. Men det varierar med ordspråk från dag till dag.

- Jag älskar verklighetsbaserade filmer. Filmer som Black Hawk Down, World Trade Center och Ladder 49 är så sjukt grymma. Jag bara älskar dem. Sedan finns det undantag för filmer som The Twilight Saga, Transformers och Pirates of the Caribbean etc. 

- Jag är helt beroende av just Cola, men jag verkligen hatar Fanta och dricker det helst inte.

- Vissa tjejer får någon slags raja när de har roliga veckan medans jag blir helt jätteflummig. 

- Jag avgudar stjärnorna. På kvällarna när jag tar kvällspromenad med hunden så blickar jag alltid uppåt när det är klart och beundras av dem. Får en sån där pirrig känsla i magen, hihi.

- Jag har alltid velat bli veterinär, men jag har också velat studera språk och bli en arkeolog.

- Varje gång jag ser filmer med tjejer som har farliga pojkar, så vill jag också at tdet ska vara verklighet och att jag är hon tjejen 8) Typ som i transformers, hehe (a)

- Ibland blir jag så förbannad så det känns som om jag skulle kunna slå sönder något eller någon. Så jag går alltid ifrån för att lugna mig, men kan komma tillbaka sekunder senare och ha dragit på ett pokerface.

- Mina pokerface suger oftast. 

//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0