Det finns en dag..

Då man bara ligger i sängen i över 45 minuter och drar sig. Idag var den dagen för mig. Det var otroligt härligt att bara ligga och dra sig till alarmet ringde, hehe!

Ska göra mig iordning och packa en massa! Ska iväg till Ronia idag och busa lite :D sover över tills imorgon och ska dessutom städa skola imorgon.. suck! Vilket påsklov jag har va ;) 

Det här inlägget blir rätt kortfattat eftersom jag måste in i duschen och så vidare och eftersom jag åker iväg och vi kommer vara PRETTY busiga och upptagna så finns inte ens datan med i dagens planer! Men det ska bli roligt och så, så bloggen, vi hörs inte förens imorgon kväll! 

Hoppas ni alla får en härlig dag, här skiner solen iaf :) 
puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0