Det är..

en underbar dag idag! I början av veckan var det bara massa negativt från både mig och Ronia tills igår då vi båda vände. Igår fick jag en sån där härlig känsla som bara blommade i magen och jag kände mig helt superglad. Idag är det samma känsla. 

Sovmorgon idag igen (jag älskar dessa sovmorgnar!) och det var riktigt härligt faktiskt! Kom till skolan och hade läsförståelse i Engelska NP först. Jag och Charlotta var klara långt före dem andra så vi fick en timmes rast, haha! Så vi gick runt lite och stannade sedan på en lekplats i fontin och sjöng sådär lite vackert. När vi kom in så var det dags för hör förståelse och jäklar vad nervös jag var! Jag skakade som ett asplöv och bättre blev det inte direkt. Efter det fick vi en liten rast innan lunchen och strax innan lunchen så fick vi tillbaka dem. Det gick skitbra för mig, så jag är jättenöjd. På rasten var jag, Ronia, Johan och Eva (vår rektor) nere i musiksalen och övade. Går bara bättre och bättre och Eva vill att vi ska sjunga låten på skolavslutningen - oh my. Kom sedan försent till spanskan. Och eftersom alla var rätt så sömniga så fick vi sluta tidigare och eftersom vi sluta två fick vi sluta innan två. LYCKA.

Åkte hem på tjugo minuter, mötte pappa hemma och tjötade lite. Sedan så gick jag ut med Diva och njöt av solen och inte blåsten. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Ska slappa gärnet i helgen, för nästa vecka så är det massa prov. Men självklart kommer det komma upp massa här på bloggen :)

Hoppas ni har haft en underbar dag som jag har haft!
Puss,
//Caroline

Jag och min lillebror Wictor! :)


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0