Presentation igen..

Jag presenterade ju mig inte så mycket om vad jag tycker om å göra å så...  Så det tänker jag göra nu :)

Jag heter då Ronia Ekman, är 16 år nu och väntar verkligen på ett brev från Transport Styrelsen som säger att jag får övningsköra bil... Jag är inne på datorn varje dag, vet inte varför men det känns som ett behov ;) 

Jag tycket om å festa lite, göra egna filmer, redigera bilder, fotografera, greja med koder och så på bloggar exempelvis. Som du märker så är väldigt mycket av mina intressen på datorn. Tycker också om att lyckas med en grej, exempelvis lyckas att få en bra bild, eller verkligen få fram en bra film. Då blir jag verkligen stolt ! 

Jag rider en gång i veckan, på ridskola. Men jag jobbar för det, så det är gratis då för mig. Jag är i stallet onsdagar, ibland torsdagar, och alltid fredagar då. Fredagar jobbar jag som stallvärdinna. Det vill säga jag hjälper små barn med sadling, tränsning, teori stuffs å så :) På fredagar har jag också hand om en mycket unik och speciell häst. Nämligen min föredetta medryttarhäst Ubenickx v/d Coryon, AKA Obbe. Han är skadad, har kotledsinflemmation båda fram och också en inflammation i knät. Så honom börjar vi nu sätta igång lite lätt, alltså det vill säga skritta nu i två veckor till eller någonting.

Jag har en kanin som ni vet, Hemlis... En riktig sötnos :) Jag äger också en Nikon D60, med originalobjektivet... Det vill säga 18-55mm. Jag vill köpa ett nytt, men har aldrig gjort det. 

Jag älskar att åka utomlands, har vart i de flesta länderna i Europa :) Åker snart till Boston också :) Nu tänker jag inte snacka mer... Det är nog inte så kul att läsa all denna text.... 

Glöm dock inte att besöka min youtube kanal :) http://www.youtube.com/user/roniiaw?feature=mhum Har nämligen lagt upp en ny film :)

//roniaekman
Här kommer några random bilder bara :)

:D

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0