Morsning

God Morgon bloggen!
Det är morgon för mig i alla fall. Okej, nej det är det inte. Jag gick upp klockan 10.00, vilket jag gör varje dag då det inte är skola... Det är faktiskt en bra tid att gå upp om man ska lägga sig tidigt sen å skola dagen efter... Igår spurtade våra besökare upp mot taket faktiskt. Så många har vi aldrig haft och vi tackar er så otroligt mycket !!


Vädret här ser inte bra ut... Blåser och det regnade precis... Får hoppas på bättre väder i Boston... :/
Jag har inte så mycket mer att säga till er, blir till å plugga och börja packa idag... Kaaanske ska gå ut lite sen också... Har inte rört på mig så mycket nu denna helgen.


Igår körde jag biil !! :D Andra gången och vi körde i 40 minuter :) Det gick jättebra och längtar tills nästa gång :D Det är as kul !! :D
Aja, hejdå på ett tag Bloggen !! :)

roniaekman



En sommarbild för inte så längesedan... Shiiit vad jag längtar efter sommarlovet !! <3

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0