Lite om dagen :)

Det var tävling idag på Jennylund, det var det igår också, fast idag tog jag kort :) Så det kommer lite kort från idag på Jennylund :)

Sen red jag också för Petra Viol, (googla om du inte vet vem det är) det gjorde jag igår också fast idag gick det ännu bättre :D  Hade Ranja, som jag ska ha imån också och hade henne också igår. Vi gjorde lite galoppövningar, och hela tiden jobbar vi med sitsen å allt som hör till. Hur hästen är i volter å hur vi sitter i volter och på rakt spår, med höfterna, sittbenen, axlarna med mera.... Fick god kritik, om det finns något sådant :))) Galopperade sedan, vi skulle släppa tyglarna, alltså ha en knut å släppa tyglarna. Vilket jag gjorde i vänster varv först och sedan höger. I vänster var det perfekt, rytmen, och "rullandet" i höfterna, vi hade samma rytm och takt hela tiden :))) Men sen i höger gick det lite sämre då ah, det gick sämre. Galoppen gick lite förfort, å så hade vi inte samma rytm... Men ah, hon var dutti iaf :))

Nu kommer det bildur !! :D 
roniaekman











Några bilder från hoppningen på Jennylund i helgen. Förlåt för ett sent inlägg, men bloggen fucka sig så jag kunde inte lägga upp bilder tyvärr.......

K O M M E N T E R A :D
Namn: Emma

Fina bilder =)

2011-05-13 @ 20:20:48
URL: http://armonios.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0