Inlagg fron Boston :)

Okej, so ni har inte besokt bloggen pa ganska lange och inte heller so jattebra. Men det forstar jag eftersom vi inte har varit sa aktiva... Det har dock kommit upp inlagg fron Caroline, for hon hade orken att skriva en massa inlagg faktiskt, och inte jag. Egentligen skulle det vara vartannat inlagg fron oss, men jag har do inte somsagt orkat att skriva sonna inlagg. Eftersom jag e i USA har jag ocksa en Amerikans dator, tangentbord o mus. Fast musen och datorn e det inte nogon skillnad pa. Det e bara tangentbordet. Jag har inte Sveriges bokstaver, alltso de tre sista. Det har ni nog redan fattat vid detta laget :P I alla fall....


Vadret har har varit valdigt varierande faktiskt. Det har regnat, oskat och ocksa vart sol. I alla fall de senaste tva dagarna. JAg har blivit solbrand men tror snart jag kommer att bli BRUN !! Snart lamnar vi familjerna :( Vi aker iman till Saugus i Boston klockan 10.00 ungefar. Alltsa lokal tid... Just nu ligger ni i sangen, om ni inte e busiga :P

Jag kommer formodligen att komma tillbaka hit pa sommarlovet till familjen Park, for de e AWESOME !!! :D Idag har det vart soligt som fieen, det har varit avskedspoolparty her der jag bor och vi har ockso rott, alltso en roddbat :P Gud va storande att inte ha vara bokstaver alltsa :O 

IGAAR !!! Da var vi pa Blue Man Group och det var freaking awesome. Vi akte i en busslimousine som var aweseme, vi hade party der och sjong som fien !! Sen var vi da pa blue man group, och det var super nice ! As roliga e dem alltsa. Kommer sakna Boston sa sjukt mycket nar vi aker hem, although I miss my home a little :O Gosh, I think I'll speak English for like the rest of my life :O Anywayyyy  Sen efter Blue Man Group sa akte vi i busslimousinen igen och hade party hemmat ocksa :) Det var niiice ! :D  Detta var igor alltso :P :))

Nu ska jag nog ta o ga o lagga mig, haha, va cp:t det blev :P HAHA, OMG. Aah iaf NAtti natti, ses nar jag kommer heeem !! :D Aven jag har shoppat en del, som carro sa:P Heheheheh <3


Jag vet inte riktigt om Rasmus har tagit Studenten redan, om han inte har gjort det sa ska han nog gora det valdigt snart !! :O GOOD LUCK LOVELY BROTHER <3
roniaekman

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0