Presentation 3

Tjubah !

Mitt namn namn är Ronia, jag är alldeles snart 16 år gammal, om 2 veckor faktiskt. Jag bor i Kungälv och går i samma klass som Caroline. Jag har en bror, mer behöver ni inte veta om honom. Jag har också en mamma och en pappa, men de är skilda... 

Jag har sedan jag förstått vad en "veterinär" är, alltid velat bli det. Jag räddade allt ifrån maskar från vägen till skadade fågelungar. Yess.. Jag har inte lika mycket att säga som Caroline, för tillskillnad från henne, vill jag inte att okända människor ska få reda på hur jag är utan att ha träffat mig... Men lite till får ni.

Jag har spelat fotboll, handboll, konståkning, dansat balett^^, å lite smått å gott. Men istället för det, så rider jag nu från två till tre gånger i veckan. Jag har en medryttarhäst, som är min hela denna veckan, som jag för övrigt har på fredagar, då hans ägare säger det........................................

Jag har förövrigt en kanin som heter Hemlis. Hon är en dvärghermelin och en busig sådan. Hon tycker om att hoppa upp i soffan/sängen, trots att hon inte får detta. Hon är en ubersöt kanin, som snart har nått sina år... Hon tkr dock om att hoppa, ibland... Yess.

Jag har inte så mycket mer att säga än att jag har ridit sedan 4 års ålder, men innan dess har jag liksom suttit på hästar :)

// Ronia
Min kanin, Hemlis
En hoppbild på Mig och Ubenickx v/d Coryon
Har haft en katt... Men han äe borta :(
En random bild på en random hund :)

K O M M E N T E R A :D
Namn: Natalie :)

Ronia, den bilden på vovvsingen tog vi tsm :D<3

2011-03-24 @ 22:04:46
URL: http://nataliehenriksson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0