It's okey not to be okey.

"Don't lose who you are, in the blur of the stars.
Seeing is deceiving, dreaming is believing.
It's okey not to be okey.
Sometimes it's hard, to follow you heart,
but tears don't mean you're losing,
everybody's bruising. Just be true to who you are."

- Who you are by Jessie J

Det är faktiskt okej att inte vara okej. 
Det är okej att gråta, eller skrika av ilska.

Det finns gånger då jag bara känner för att skrika och gråta mina ögon torra. Slå sönder saker och bara fly undan allt. Det behöver inte ens ha hänt någonting, utan jag kan bara känna så. Och det är okej. För livet är inte lätt oavsett om du lever det hur bra som helst. Ingen har ett perfekt liv, men man kan ha nästintill.

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner. På morgonen när jag vaknar sätts musiken på och jag åker till skolan. Direkt när jag kommer till skolan blir det en lugnande atmosfär, för mitt lugnande är allting på skolan. Det är då jag rensar tankarna, det är då jag känner mig som gladast, galnast och allmänt livfull. För vännerna är alltid där och stöttar, ger en kram när man behöver det och alltid står vid din sida, bokstavligen. Det är det sköna med livet, att kunna ha vänner man kan lita på och som alltid finns där. Jag tackar mina med mitt liv.

Puss på er,
//Caroline


K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0