DATOR!!!!

Hej Bloggen.
Förlåt för att jag inte har skrivit här. Men det har faktiskt vart så att jag inte har haft någon dator, och att hon kom hem idag ! ÄNTLIGEN säger jag bara. Kom hem i fredags gjorde jag och fick klara mig tills idag utan min egna dator. :P
De bytte min HDD... SKIT också. Fast det bästa är att jag la över alla stora program och bilder/filmer och så på min flyttbara HDD :)) MEN jobbigt ändå...
Jag har faktiskt inte så jättemycket att säga till er. Förutom att jag har vart på läger i två veckor, och det var helt underbart ! :D I love it. Där träffade jag en katt som var som min förra katt. Därför tror jag att den katten och min förra, Tarzzan, har något gemensamt .... :) 


Jag ska åka till Sicilien på söndag, och sen när jag kommer hem ska jag fem dagar senare åka till Cypern. Väl där kommer Flo-Rida vara där samtidigt som mig och Carro. Skulle vara fettnice om man fick träffa honom ;) Haha.

Sen så kom jag också in på Sötåsens naturbruksgymnasie. Börjar den 17 augusti. Sååååååå.... HÄRLIGT... OR not... ;)

Happ, det var la allt jag hade å säga.
roniaekman

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0