TjaaaaTjaaaah

Hur är det med er där ute ? Ni är inte så jättebra på å kommentera faktiskt... Men men, man tager vad man haver :p I söndags så var ju vi å överraskade vår kompis i Kärna, Andreas. Han blev glad å fick lite fina presenter :)))) Sen efter det så sov ju Carro över hos mig :) Vi busade under natten å sen på måndags morgon, eller vid lunch i alla fall, vaknade vi å käkade lite frukost, åkte sen till skolan för å städa den. Men vi hade så himla tur !! Vi var typ bara där i en timme eller så. för att lilla förskolan var sjuka, och stora förskolan hade knappt vart där idag, så vi tog bara toletterna där. men sen så korridoren städade vi också, fast det gick fort.

Efter det åkte jag upp till stallet å hälsade på folket där :) Solen stekte som fien, satt i bara linne å solade mig tsm med några människor i stallet :) Myys.. Träffade Obbe å Emilia. Emilia ledde honom å så rullade han sig :( När han sedan ställde sig upp så bara skenade han iväg, men Emilia hade longeringslina, så de klarade sig undan med bara brännsår i handen ^^ Busigt. Åkte hem sen då, för att jag trodde att min kompis skulle komma å hämta skivor, men det gjorde hon inte :o 

Idag har jag bara slappat, och ska klockan sju åka till stan för att kolla på bio med Lisa... Ska kolla på "I'm number four" :) den verkar superbra, får se hur den äe :D Nu ska jag fixa lite hemma, dammsuga å så. städa rummet kanske ^^ :D 

Haa det göött !! :D

//roniaekman

Andreas, som vi åkte till i söndags :D

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0