Jaahoppp

Vet inte vart jag ska börja. Vet inte ens när jag slutade ? :S I går, alltså i fredags, kollade jag på Scream 4 tillsammans med Natalie, fucking awesome !! :D Se den säger jag bara. Sen så i torsdag så skulle jag egentligen bakat, men inte gjorde jag det, utan jag typ var bara lat... Å i onsdag så red jag, vet inte om ni hört något om det ? Det gick i allafall as bra och var jättenöjd :)
På Fredag blir det påskfest hos Joanna Nielsen (Y), om vädret tillåter dvs !!!, Sen imån kommer Carro :D (H) Vi ska ha massa kul !! :D

Måndag ska jag städa med Caroline, å tisdag kanske gå på bio med Lisa :D Onsdag rida, torsdag slappa, kanske dra till stallet :) fredag blir det kanske festen då, å sen på lördagen ska jag å morsan min dansa zumba i 90 minuter !! :D FETT NICE !! :D 

//roniaekman


Bara för att Rasmus tar studenten när jag inte e hemma :(

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0