I had a dream

I sure did. I had a wounderful dream this night...

Det var inte en vanlig dröm, det var en dröm som jag ville skulle bli verklighet. Den var helt perfekt, och jag träffade dig. Jag och min familj åkte till ett hus, och där var du. Jag visste inte att du skulle vara där, men när jag såg dig var det helt underbart. Du kom ner från trappan, och såg mig rakt in i ögonen. Det var jag som fick bryta kontakten, för jag kunde inte stå ut mer. Jag gick bort från folket och du följde efter. När jag märkte det tog jag på mig skorna och gick ut, du följde fortfarande efter. Du höll om mig medans vi gick bort från alla de andra, och du frågade hur jag hade haft det. Jag svarade "skit". Inget mer kom förrän vi var en kilometer bort. Då pratade vi om allt möjligt, och det var helt underbart... Jag har så länge drömt om hur det skulle vara att träffa dig, men ändå inte sett det framför mig tills nu, tills denna natt. Det var helt otroligt hur lättad och överlycklig jag var. Vi pratade säkert i flera timmar, och efter en stund var vi tvugna att gå in... Sen fick jag inte drömma mer...

Du ska bara veta hur underbar denna dröm var... Att jag inte glömt dig än förstår jag inte, jag har inte träffat dig någon gång IRL, men pratat om allt har vi verkligen gjort. Men sen så krossade du mitt hjärta, och du bara lämnade mig. Jag hade ingen aning om vart jag skulle gå, så jag stannade på samma ställe, med ett hjärta som är halvt. Jag kommer nog aldrig att glömma dig, verkligen aldrig. Det har säkert gått mer än 6 månader sedan jag första gången försökte, men varje dag blev jag påmind om dig.. Något som jag inte ville bli, men jag blev det ändå. Kanske såg ditt namn, eller kanske någon som såg ut som dig, eller bara ett ord du sagt till mig, om mig... Jag kan inte förstå att det du sa till mig bara var en ren bluff, att du sedan bara vände ryggen till och blev kär i någon annan igen... Jag kan inte förstå varför, och kommer nog aldrig att göra det....
Här är faktiskt en låt som stämmer ganska bra in... " I have a dream - ABBA "

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream
//roniaekman



K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0