Blir bara tröttare å tröttare...

Hejsan!!

Som rubriken säger så blir jag allt tröttare och tröttare. Det ska verkligen bli skönt med lov, dock längtar jag så sjukt mycket till sommarlovet. Både jag och Caroline ska plugga på Sötåsen, vilket ligger i Töreboda förbi Skövde å Mariestad. Så det är en bit bort ifrån hemstaden just nu. På sommarlovet får jag också en hund!! Antingen en Shih tzu eller en Pumi... Men tror mest på Pumi.... Aja vi får se, kanske inte blir någon av dem ?? :P 

Ni fick inga bilder igår eftersom klockan var så otroligt mycket å jag var tvungen att lägga mig då vi hade Nationella Prov idag, och det gick piss för mig... Usch, att man inte kan spola tillbaka tiden och göra om det man gjort fel... Det har jag velat länge nu... 

Var i stallet idag och tog hand om Obbe. Borstade honom i en timme eller två eftersom han fällde all sin vinterpäls typ, å det är fortfarande kvar lite granna, ganska mycket... Han blev ju inte rakad under denna vinter då han blir "för vild"... Men i alla fall. Idag får ni bilder på fina Obbe ute i sin hage !! :D 

Pussåkram !
//roniaekman







Erkänn han ä fiin :D

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0