April April....

Heey !!
Förut idag blev jag lurad av Caroline att hon skulle flytta till Dalarna.... Härligt tänkte jag.. När vi liksom bestämt att jag skulle få komma till Kungälv å få hälsa på hestarna lite granna... Men nej nej, det skulle jag inte få göra ifall hon flyttade... Blev såklart ledsen å allt... Men sen så när det var tyst en stund sa hon att hon lurade mig.. " april april ".. Ååh så kul... Det känns liksom som om april är som alla andra dagar på året liksom.. Det är ju inte bara den 1:a april som man lurar folk :P
Men i alla fall. Caroline ska inte flytta till Dalarna i alla fall !! :D  Göttaaans värre !! :D SHE IS MY SOULMATE FFS ! <3
Det var la bara det jag skulle säga idag :) Ha de göttans, jag håller på med våran film, kommer snart på youtubeh !! :D <3
// Roniaekman


Fyller år på måndag BTW !! :D 16 åår !! :D

K O M M E N T E R A :D
Namn: Caroline

hihihiih, puss <3

2011-04-01 @ 23:08:21
URL: http://foreversoulmates.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0