Tjennaah

Halli hallå i stugan...
Eeh. Ah. Hejsan bloggen å dess läsare. Jag har inte uppdaterat här på ganska länge, däreomt har Carro vart grym på det. Har haft en ganska jobbig vecka och igår var jag ute med tjejkompisar å hade lite kul. Mer säger jag inte ;) Men känner mig väldigt seeg idag, så blir till å ta det lugnt och vila upp mig =) Träffade snälla folk igår med :)

Jag har gjort headern med en nice färg, men om man lägger den som bakgrund på headern så blir det lite si så där... Någon som vet en fin färg man kan använda ? Det finns ju liksom så måånga olika färger så det finns inte :O 

Just nu ligger min gulliga kanin på min matta å nästan somnar, så söt hon är :) Jag har inte så mycket mer att skriva förutom att ni är mer än välkomna att kommentera !! :)

roniaekman

Här är då headern, men som ni ser så funkar inte den färgen så himla toppenbra.....

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0