Still

"These are the days when I can't forgive myself
Seeing those picture of you with someone else
I wish you were here to turn darkness into light
If you were here, tonight

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible"
- Impossible by Måns Zelmerlöw

Texten ovanför stämmer rätt bra om hur jag känner lite nu.
Och det är på grund av olika saker. 
Det är så jäkla mycket som håller på nu så jag blir så trött! 
Det är massa i skolan som bara gör mig helt förbannad! och trött! Jag orkar bara inte! 
Det är puckar fram och tillbaka, upp och ner, överallt.
JAG ORKAR INTE.

Det blir bara massa negativt om jag skriver. Vi hörs!
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0