Packadags!

Sitter just nu och chillar, det kan behövas lite!

Tror jag börjar få resfeber! Jag är helt stissig och tjatar på mamma att vi måste åka och handla de och de och har redan börjat packa! Inte nog med det så fick jag en överraskning idag. Så idag har vi vart och handlat typ schampoo och såna saker. Jag gjorde även klar min SO idag, så jag har inga mer arbeten! Alla arbeten är klara! Yay!

Igår satt jag till två och rensade min spellista! Har även suttit och laddat ner spel till min iPod :) Funderar seriöst på att köpa en iPad! De är så grymma och roliga. Idag ska jag även göra iordning massa tidsinställda inlägg! Har redan förberett ett för dagen vi åker, alltså på onsdag och jag kommer skriva innan vi åker också!

Jag måste säga till er läsare att ni är helt underbara! Ju mer siffrorna stiger, desto mer får vi styrkan att skriva :D Dessutom vore det inte fel med kommentarer heller ;) Och ni har ju inte sagt vad ni vill se! 

Det enda jag har kvar att packa är två par byxor jag vill ha med, underkläder och necessär. Måste fundera ut vad jag ska ha som handbagage också :s Och så måste jag ladda kameran och checka batterierna! Och så får jag påmina min kompis om adapter också. Puh, får nog skriva en lista snart! 

Jag har fått redapå att jag ska bo hos min kompis Phoebe i Boston. Hon kommer inte vara hemma för hon går på Boarding School, men hennes lillasyster Lucy kommer hosta mig och vi har redan pratat lite, dvs vi mejlar! Vi verkar ha mycket gemensamt så det ska säkert gå bra :)
Tar nog och skriver den där listan nu :o 
TACK KÄRA LÄSARE FÖR ATT NI GÖR MIN DAG! <3

//Caroline

Jag och Phoebe ;)


K O M M E N T E R A :D
Namn: Inger Ståhl

Jag tycker det är en jättebra sida.KRAM

2011-05-15 @ 17:03:58

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0