I'm alive

Det är jag! Jag har inte gått och dött (gjorde ju faktiskt en videoblogg)

Min vecka har varit full med händelser! I söndags kom (min) amerikan hit till Sverige och vi hämtade henne på flygplatsen. Samma dag så åkte vi till Johan där vi åt lunch och väntade på dem andra. När de kom så spelade vi brännboll och fotboll vilket gick hem (: Sen gick vi in och kollade på film, allihopa som hade amerikanare + amerikanarna. Det var bara en host och en amerikan som inte var med. Det var massa mys! :)
På måndagen så åkte vi med klassen till Tanum och kollade på hällristningar. B O R I N G med stora bokstäver. Det var jättekallt, jag hade shorts och en tunn tröja på mig bara så jag frös som attsingen. Var inte på bra humör heller och kände att allt var bara piss. På kvällen blev det bättre när vi bowlade och hade riktigt roligt. Spelade mot Jonathan och Ali (en amerikan). Gick inte så värsta bra, men roligt var det!

På tisdagen var amerikanarna + sjuorna i stockholm hela dagen så vi hade vanlig arbetsdag. Rätt soft var det och jag arbetade på bra. Var lite slö bara. På kvällen så åkte Ronia med mig hem, vi sprang en runda, duschade, videobloggade och gick på modelaudition för en rätt så stor modevisning! Det gick bra, vi väntar bara på svar när vi ska åka och prova kläderna. Visningen är 14e maj på kyrkby torget :)

Onsdagen var de med de mindre klasserna så hade vanlig arbetsdag här med. Gick rätt så bra! Efter skolan gick alla till Oskar's och tjocka sig och efter det hem till Johan en sväng för kubb! Sen drog alla till Edward för att se på film och mysigt värre var det :) En amerikan som heter Tucker tog platsen mellan mig och Charlotta där egentligen Edward satt och snuggla sig ner och hade det jättemysigt. Vi var inte så värst bekväma med det och sedan fick han ett cp ryck så jag hoppade upp i Edwards storebrors knä och satt där sen. Jag sa till Tucker att jag flytta mig till honom för att han var min kille, HAHA! Det var rätt roligt. Så hilarious! 

Torsdagen så var amerikanarna med åttorna på Marstrand så vi hade NP i matte! No comment about that. Efter det var det hemmåt. Fixa sigl ite osv, och sedan till skolan igen för PARTÄÄY! Det var galet, riktigt galet! Vi stod på rad och dansade till Riverside vilket var grymt häftigt! Sedan stod också alla och dansa till YMCA. Awesome. Sedan stod vi och hoppade på tå hela tiden också vilket orsaka = träningsvärk i vaderna!

På fredagen vaknade jag men en enorm träningsvärk i vaderna! Kunde knappt gå och vi (niorna) skulle ha statsvandring med amerikanarna så mina tankar var inte positiva. Det gick över men när vi närmade oss Liseberg sedan så blev jag och Charlotta lite over excited och hoppade massa. Sedan gick vi ju massap å Liseberg ock så vidare. Grymt roligt var det alltså! Fick nallebjörn av Viktor som han vann, hihi! Härligt värre! :D

Igår (lördags) så åkte vi för att droppa av amerikanerna på flygplatsen. tear tear. Grät inte detta året iaf! Men det hemska var - jag kunde inte gå. Jag hade så ont så jag skrek och dubbelvek mig när pappa slog till mig på vaden och jag gick som att jag hade skitit på mig. Jag rörde mig inte mycket igår.

Idag är träningsvärken myyyyycket bättre. Har gjort klart NO arbetet idag och solat mig, har bränt mig och massa sånt där. Åt grillat och vart ute med hunden. Pappa åkte idag med. När han har varit hemma i fyra månader så känns det jobbigt att se han åka. Inte nog med det så kommer han hem när jag är i Boston och åker innan jag kommer hem igen, så får inte se honom på nästan 6 veckor. INTE okej :(

Jaja, GI Joe: The rise of the silver cobra på TV nu!
pusspuss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0