Sommar och sol!

Härliga härliga väder! 

Första dagen vi kom hem så var det kallt och grått och bara 14 grader här hemma, men idag och igår så steker det? Inte lika fuktigt som man är vad vid nu som det är i Boston, men en stekpanna är inte helt fel! 

Jag ligger i en förskylning, blev dunderförskyld på planet på vägen hem för att ACn eller något i planet var fel så det blåste kallt underifrån vissa säten. Inte hos oss, men bara några rader bort. Jag gissar på att det räckte för jag kom knappt upp ur sängen iförrigår. Jag är lite piggare och på topp. I alla fall ett litet tag till. 

Jag lovade några bilder och ska lägga in det i ett inlägg :) Förhoppningsvis lägger Ronia också upp några, hon har en hel del intressanta nämligen. Kan ju säga att det inte var mina bästa fotoveckor :( Failade totalt. De blev helt gryniga och äckliga och bara blä. Mår lite dåligt över det. 

Idag har jag varit ute med Wictor en liten stund. Ska snart ut och hålla mamma sällskap som snodde min roll, hehe. Ska åka till min syssling Josefine idag och fira henne. Och för mig, blir det ingen tårta eller kaka! Får hålla mig lite i form nu när jag endast gjorde 30 situps under resan och åt MASSA kakor och godis.. Ajabaja. Och så är jag förskyld nu och kan inte gå ut och springa heller! Någon försöker göra mitt liv svårt för mig. 

Näe, får la gå ut och hålla mamma sällskap ;)
Puss,
Caroline

sommartider, heyhey, sommartider!

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0