Rubrik... ?

Vart och sett på The Hangover Part II :) Den var sjuuukt rolig och helt sjuk också ;) Haha, Såg den med min älskade broder :)) Vill bara meddela att min dator är helt totalt CP.. :((((( Inte kul någonstans faktiskt, den bara stänger av sig ifall man spelar ett spel, den blir typ överhettad, och skärmen slocknar, å då måste den starta om sig, och det är inte alltid skärmen vill visa något så den är på sen utan en skärm. Fan va jag hatar den ibland alltså. Detta ledde till ett oklart SO arbete.... -.-''



Imån är det skola igen :)) saknar kompisarna mycket, å det är sååå gött att skolan här är snart slut, FAN va jag hatar den ändå :O fast inte folket, de är toppen (Y) !!! :D Dags att kanske göra lite på arbetet nu när datorn vill vara på ett tag ????? :') Haha,
Vill bara säga att ni BÖR se Hangover II, eller Baksmällan som det heter på svenska ;)
Cha cha då :))) 

roniaekman

Här kommer bilder ifrån Bostonresan till Boston ;)


En vaaaaahl :))


Boston Duck Tour :))


Vi sjunger på coffeeeeeehouseeeh


Castor, familjens katt, familjen som jag bodde hos alltså ;)


Fyy va söt han var, kom in till mitt rum varje morgon och/eller kväll. Beroende på ifall han
hade vart hos mig på morgonen ;)


Bara för att Abby bowlar så sjukt fint ;)


En jordgubbe som såg ut som ett <3-ärta ;)


Bara för att vi åkte partybuss till Boston för att se Blue Man Group :))))


Inuti bussen ;D


Min Amerikanska mamma, Karen, och min syster, Ellen. Det fanns också en pappa, Poul, och en till syster, Abby :)) 


Bara för att vi åkte till ett shoppingställe och shoppade massor, förutom Jonis.. :O


Harvard University :)) Sista bilden, för måste plugga -.-''''

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0