breakeven

Cause I got time while she got freedom,
When a heart breaks no it don't break even.

Det var lite tufft igår. Plockade bort Divas hundskålar igår. Det var tufft. Se dem stå där, rena på bänken och stället som håller skålarna borta. Fast det tuffaste var nog när en av grannens små döttrar som är knappt 4år kom hem till oss och frågade "vart är vovven?". Då högg det och ur mig kom "hon tog hundhelikoptern till himlen" och fick tillbaka "helikoptern? himlen?" och då flikade min mamma in med "Mm". Det känns så konstigt, att inte ha min lurviga sak här längre. Att inte få se henne på morgonen när jag vaknar upp och inte ta våra sena nattturer. 

Det här med "hundehelikoptern till himlen" har mamma och några av våra grannar använt sen flera år tillbaka. Det började med att våra förra grannar hade en hund som hette Akilles (det här var innan Yapp) och när de var tvugna att avliva honom så hade jag tydligen sagt att han skulle ta hundhelikoptern till himlen. Lite ironiskt eftersom jag inte kommer ihåg det själv. Men tydligen enda sen dess så har vi och andra använt det uttrycket. Jag får la börja jag också eftersom jag kom på det? haha.

Idag kan jag inte riktigt säga vad jag gör, för det är en liten surprise! Ni får endast reda på det när det är helt klart och det beror på om det funkar. Ett litet projekt är det men det kommer nog bli mer än så. Håll tummarna för att det här ska funka nu!! (även om ni inte vet vad det är ;)) 

Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0