Åker imorgon !

Som alla vet har det inte varit så jättebra uppdaterat här på bloggen. Men detta är då för att det ligger sorg i luften hos Caroline och hos mig. Om Carro är ledsen är jag ledsen. Hela kvällen igår stöttade jag henne tillsammans med Andreas. Det verkade i alla fall som om vi fick henne på andra tankar när vi kittlade Andreas. Haha, det var faktiskt kul =)

I morgon åker jag iväg i två veckor. Ska nämligen iväg på ett kristet sommarläger, ska vara fadder :) Det kommer bli så himla kul !! 

Jag kommer alltså inte uppdatera mer nu, kommer tillbaka om två veckor, och får se om jag kan uppdatera då. Kanske kanske inte, eftersom jag och Caroline ska dagen efter jag kommit hem åka till Danmark, till Fårup :D 

Trots att vi har många läsare tycker jag att kommentarerna är dåliga, ni får jättegärna säga vad ni tycker,  ge kritik och kanske säga vad vi ska bättra på eller bara en helt random kommentar liksom :) Jättegärna verkligen !! :D 

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till stallet, tänkte njuta av min sista stund där samt ta hem mina ridkläder då jag inte kommer tillbaka mer. Men bloggen fortsätter att rulla på under sommarlovet förhoppningsvis då :) Bilder kanske kommer komma från stallet ikväll. Får se min ork :)

roniaekman

K O M M E N T E R A :D
Namn: Ekis

Du har ju en tel som Du kan använda för att blogga me...

2011-06-17 @ 22:43:37

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0