All she knows


Låten som drogas mest!


Känns som att det var år sen jag var här inne och skrev när det bara har varit dagar. Jag har haft mina skäl nu, men tanke på att det har hänt så mycket runt omkring mig. Det har alltså hänt så mycket så jag har tappat lusten på det mesta just nu. Jag kommer inte ens ihåg vad som har hänt under veckan för jag har varit borta så mycket. Ni vet att jag var hos Sandra en dag (förra lördagen). Fick rida Joly och vi satt och pratade massa och vi har kommit fram till värsta diskussionerna nu, vilket är lite roligt. På söndagen så åkte jag och killarna (dvs pappa och bröderna) till värmland och överraskade farmor eftersom hon fyllde år. Efter det åkte vi ut till farbror och åkte vattenscooter på Vänern! Jag och pappa fick oss ett dopp eftersom jag välte vattenscootern TVÅ gånger... andra gången var jag inte ens i! Sedan på måndagen åkte jag till Andreas och umgicks med han. Fick ett fint halsband från Kina av honom. Bästa bror! <3 Sedan kommer jag inte ihåg mer.

Hjärnan är så full av tankar att jag knappt kommer ihåg någonting. men idag tynger det bra extra. Kan bero på att idag är det den 16/7, vilket betyder att det är en månad sedan min anledning för att leva försvann. Det gör ont och jag önskar ingenting mer än annat att få vara med henne just nu. Hade nog varit lyckligare sittande bredvid hennes sida och titta ner på er alla medans ni lever det härligt. Sitta och vaka över alla jag känner och älskar med mitt hjärta bredvid mig - DET skulle göra mig lycklig. Men jag har fått tips av en kompis som förhoppningsvis efter lite tid och tålamod gör mig lyckligare.

Vet inte när jag hör av mig igen, kände bara för att bloggen behövde en liten uppdatering...
Någon som vet vad man kan skriva om? BRAINSTORMA NU!

Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0