Åker..

.. till ödemarken imorgon! Nämligen till min buddy Sandra som ni kan ha sett här förut :) 
Vi ska hänga, snacka skit, sköta pålle, möjligtvis rida pålle, få stenhårt dressyrpass av sandra själv. Allt det där :)
Så imorgon är jag borta hela dan, likaså på söndag då jag åker låååååångt bort... Men kommer hem samma dag!

Igår var jag på transformers: dark of the moon, den tredje filmen av transformers filmerna! Harregud vad bra den var. Att sitta 2½ timma med olika känslor hela tiden var någonting helt nytt. När autobots skulle åka iväg till en annan planet, jag satt och lipa så jag fick ta av mig 3D glasögonen och torka tårarna. Och värre blev det när raketen de skulle åka med blev nerskjutet av en decepticon. Och när det sen visa sig att autobotsen inte hade dött, utan de fortfarande levde, alltså mitt smile var priceless! Pappa börja asgarva när jag vände mig åt honom! Och så grät jag när sentinental dödade ironhide. Vilken snubbe! Och så satt jag och spände mig när det var massa action och var avslappnad när det var lugnt. Och massa skämt var det också så man fick sig några goa skratt :D Det gjorde inget att Megan Fox var utbytt, den här victoria secret stjärnan gjorde rätt bra ifrån sig! :) Helt klart världens bästa film genom tiderna. Min kärlek till Transformers är oslagbar. Tack Michael Bay och Steven Spielberg för den mest underbara filmtriologin EVER! <3

Nej, ska slappa lite.. E själv hemma :)
Puss,
Caroline

Lite bilder på mig och Joly och sandra och Joly!
Sandra och Joly hittar ni på ponnybruden.blogg.se








Finisar, inte sant?

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0