trött

Jag är riktigt trött!

Hade öppning av LFF (Lövgärdets Foto Förening) idag och då hade vi utställning med bilder och lite så. Xenea var där med sin mamma och syster med två motorcyklar som de fotades senare med. Jag roade mig åt att stå bredvid och se på. Jag är så grymt SUGEN på att fotas! Sminkas upp, känna prestation rulla genom varenda kroppsdel och bara rocka lös. Jag saknar det. På ett sätt är det bra också för jag har mycket mer tid till annat. Men saknar det ändå.

Jag är riktigt trött nu alltså! Har varit igång sedan halv 11 imorse. Har också tänkt skriva om djurens rätt imorgon och vad jag tycker om det. Har även tänkt lägga till ett inlägg efter det om djurkommunikation. Sedan en "slutsats" om det hela och även mina åsikter om allt möjligt som har med djur att göra. Det första kommer nog upp imorgon, de andra kommer några dagar senare. Har en ganska stor känsla att Ronia kommer flika in med. 

Avslutar lite kort här, puss,
//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0