sköna väder!

"Tell me about your feelings
Tell me about your stories
We know it’s over so tell me it’s over and
Life will be better in spring"
- Jon Lilygreen "Life looks better in spring"


Tror verkligen att allting blir bättre nu. Allting känns så underbart, som att allting ordnar. Jag känner friden och lugnet bara svepa över mig och dra ut allt taskigt som hänt förut. Allting känns bara så underbart. Som att jag lever nu och inte igår. Jag glömmer mer och mer och undrar varför jag höll kvar vid tanken att må dåligt och hålla kvar vid alla minnen när jag kan leva mitt egna liv och faktiskt må bra? Man lär sig väl av sina misstag.

Vaknade rätt sent idag, är så trött! Men jag vaknade och åt och så. Sprang sedan ut med min granne Pontus en liten runda på nästan 2km och gjorde sedan massa styrkeövningar. Beachen 2011, here I come! Sedan gick jag ut med farsan, hunden och lillebror. Tog med mig kameran och fota. Så ni får lite bilder :))

Puss, 
//Caroline







K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0