Sånt är livet

"Jag försökte vara normal i fem minuter. Det var de värsta fem minutrarna i mitt liv"

Njaa, tar tillbaka det jag skrev i förändringar. Vem försökte jag lura ändå, haha?

Haft en riktig bra dag idag. Var i köket hela förmiddagen med Johan och lagade maten. På menyn stod det wokade grönsaker med nudlar och kyckling. Det var rätt gött och soft i köket, Johan fick göra grovjobbet ;) Nej men det var kul. Vi teamworkade rätt grymt bra.

På lunchen tränade vi återigen på låten och det satt som en smäck. Sedan kollade vi på den blå lagunen, en riktig dlig film, haha! Efter det pratade vi lite snabbt och sedan gick jag ner till bussen. I stallet så fick jag Dillen och vi red ute. Dillen är inte den enklaste hästen eller men det var rätt gött att rida ute. Solen stekte, svetten rann, hästens muskler under sig, fokusen på att hålla hästen där, underbara doften av stall och svettig häst. Det är vad man lever för! Hyfsat gick det bra, måste se det från hans perspektiv. 

Påvägen hem så fick jag fem olika sms om att färjestad ledde med 1-0... Det tog inte lång tid innan jag fick 4 andra sms om att det stod 2-0.. Bra uppdaterad jag är eller vad? ;D Och hemma fick jag lite panik med det preminilära intaget.. Stod att jag hade fått plats på Burgården men så kom Ronia med räddningen att det var så att man fick reda på om man har överhuvudtaget kommit in på ett naturbruksgymnasium i slutet av Juni. Tur det! Fick panik, haha!

Ska kolla färdigt på ishockeyn nu :) Hoppas på SM-guld nu! ASGÖÖÖTT! 

//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0