Saknad

Det finns stunder då jag bara tänker tillbaka. Då jag sitter på din rygg, skrittar fram på den härligaste hästen av alla. Då vi bara stod i spiltan och myste. När du låg ner och jag satt bredvid och vi bara msyte. Din fjolliga gnäggning när jag kom in i stallgången. Dina underbara bocksprång och blicken efter varje gång jag hade ramlat av. Den blicken som fick mig att smälta och jag kunde helt enkelt inte vara arg. Jag bara satte upp och låtsades som om inget hade hänt. Och jag älskade dig lika mycket. Och jag älskade dig mer och mer för varje gång jag kom till stallet. 

alla andra gillade dem lite mer utåtstående hästarna medans jag satt med världens finaste, bruna häst med sin diamant i pannan. Åååh den blicken! Jag smälter än! Jag saknar dig så himla mycket.

Spitfire, kom tillbaka! <3

Erik Segerstedt - Wherever you are I put my faith in tomorrow And try to sleep for a while Maybe a new day will follow
That'll make it alright 

Now when I feel so down and out
Somehow you're still by my side 

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart 

Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are 

If I had told you the right things
Would it matter at all? 

If I only knew you were standing
On the edge waiting to fall 

Oh I would give just anything
To see your face to here your voice
Just one more time, oh ... 

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart 

Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are
Wherever you are 

Oh, where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are 

Wherever you are ...








K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0