krascha inte!

This ain't goodbye - Train <3

Ingen bra morgon. Har varit uppe halva natten och fick sedan se massa skit och piss och så av andra som gjorde mig grymt arg och grymt ledsen. Så jag hade inte mycket att säga när jag kom till skolan. Gjorde inte så mycket innan lunchen heller, har ju typ inget plugg kvar så det har varit en riktig chilldag. Efter lunchen på rasten så tränade vi nior på sången till coffee house. Efter det var det träslöjd. Sen var dagen slut.

Imorgon åker nämligen åttorna till New York, som vi gjorde som åttor. Så det blev en hel del hejdå och jag älskar dig och "störta inte!" Det ironiska med det är att förra året när vi åkte så trodde jag seriöst att vi skulle störta. Men det gjorde vi inte, hehe. Men ändå så har jag gått runt och sakt "tänk om ni störtar!" och idag sa jag "Ifall ni störtar så ska du veta..." och massa sånt där :) Och långa långa kramar. Mina finaste änglar åker imorgon och det kommer bli SÅ tomt. :(

Städade med Charlotta sedan och det gjorde vi superfort. Sedan gick jag till eriksdal, tog bussen hem och kollar nu på hockey. Är grymt hungrig men vill ändå inte äta middagen som står framme åt mig.. Den är äcklig. Nu kollar jag på Hockeyn och det har gått snart två perioder. Vi hejar på färjestad!

//Caroline

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0