Har lite funderingar.....'

Har precis duchat =) Fett nice, klockan elva idag var jag på Zumba i hela 90 minuter :O vanligvis är det bara 60 minuter. Men det var så sjukt kul att klockan bara sprang iväg. Det var mycket mer varierande idag å så. När jag kom hem så satte jag mig i solen å solade i ungefär 45 minuter =) så himla nice väder. Egentligen ska jag plugga nu, men låter bloggen gå före ^^ 

Nu e det såhär att jag vill göra en ny design, eller i alla fall göra den bättre. Vill få lite mer somrigt ( är det ett eller två m ?) Jag vill fixa lite med ramar å så, funderar på en ljusblå design, men nu kan det se ut som om att jag härmar Sandras blogg, www.ponnybruden.blogg.se... Men det gör jag inte, för det är så att jag började lite lätt på den innan hennes nya header å design. Någon som vet någon annan fin färg ? Grön har vi ju nu, gult ? Det är fult... Ehmn, kanske rött ? :S Fast det kanske inte är så som(m)rigt.... Får fundera på det lite mer ...

Nu taggar jag i alla fall stan med Caroline Ståhl å Emelia Åsvatne :) Vi ska kolla på Vatten för Elefanterna ( fast på engelska ) klockan 20.40.  Tillsdess får jag nog ta å plugga å fixa mig :) Ha en bra eftermiddag alla i hopa :) Njut av solen å det gröna !! :D 

roniaekman

Usch på vinter'n :o

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0