damdam da-daam!

wait whut? Är det dags för bröllop? Vem ska gifta sig? Ska jag?

Haha nej, det ska jag inte! Däremot hade jag en bröllopsfotning idag där jag stod och fitade i bröllopsklänning, och i en annan som är lite "brudig" om man säger så. 

Min dag har varit riktig kanoners! Vaknade till en härlig morgon där solen lyste på mina fötter väldigt varmt. Slappade fram till tolv då jag och pappa var packade och klara och jag var sminkad och klar.. Vi åkte till sjön och busade genom att köra in till skogen. Men då kom massa gubbaroch sa att man inte fick vara där.. Gubbskruttar.. Vi parkerade i alla fall på en basketplan. Sen fotade vi och jädrar vad bra det blev!

Har också idag slappat änuu mer, vart i affären, dammsugit, pluggat SO och NO. Jag har gjort en HEL del! Det har varit en rätt bra dag! Det enda dåliga idag är att jag inte har ätit. En glass har jag ätit, och petade LITE i köttfärs och ris (kina mix) men det är allt. Jag känner att jag är hungrig men har inget sug. Men måste äta..
Har märkt en sak med mig själv! Jag har tappat suget för söksaker och läsk (förutom cola då) och blivit mer hälsosammare. Har börjat träna, ökat suget för frukter och bara känt mig pigg på det. Imorgon ska jag till kungälv runt lunch tid och springa i Fontin med Paulina och sedan rida på kvällen :) Så det blir en asbra dag! 

Lite bilder får ni från dagens fotning!
Chao,
//Caroline








K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0