Trinity Church - New York!

Sitter och kollar på National Treasure nu på TV4.
Och då kanske ni undrar - vad har National Treasure med Trinity Church att göra?

Det var så att när jag var i New York förra året så gick vi till fel kyrka, för vi skulle till en kyrka, och då kom vi nämligen till Trinity Church som ligger på Wall Street. Så vi gick in där för vi trodde det var rätt kyrka och det slog mig alldeles nyss när jag ser filmen att, där har ju jag varit! Kände mig sådär lite speciell :)

Earth Hour var mysigt värre. Gosade Wictor tills sömns och åt godis och spelade Yatzy med Lucas i mörkret :) härligt härligt! Glöm bara inte att ställa fram tiden en timme i natt ;)
Puss,
//Caroline
Bjuder på lite bilder från Trinity church ;)




K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0