I'm thinking..

I'm thinking way to much. I can't help it though.

"They say bad things happen for a reason,
but no wise words gonna stop the bleeding."
- Breakeven, The script.

Idag är en sån där dag då jag ser det jag inte vill se framför mig. För en stund ser det helt klart ut, helt verkligt medans i nästa så försvinner det bort som i en dimma. Jag hör röster och ord som jag hört förut och jag känner mig tom. Minnen poppar upp rätt som det är och jag reagerar för minsta lilla. En aning galen? Det kanske jag är.

Det finns små tider när jag glömmer allt och bara finner mig i stunden. Slappnar av och är lättad för att det där hårda, utåthoppande extra slaget i hjärtat har lugnat ner sig. Men när det väl inte går rätt, så kommer allt tillbaka. Som en våg. Och en våg kan göra en hel del förödelse.

Jag avslutar här med det, känner mig inte så jättepepp på bloggen idag.
Puss,
//Caroline

"It's like a huge hole has been punched through my chest. But in a way, I'm glad. The pain is the only reminder"
- New Moon

"I tried to tell myself that the fear was pointless. I'd already lived through the worst thing possible. 
In comparison with that, why should anything frighten me now? 
I should be able to look death in the face and laugh"

- New Moon

K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0