Full moon

Godmorgon på er!

HÄRLIG dag inte sant? Vaknade imorse för att solen strålade in på mitt ansikte genom fönstret och när jag var ute med Diva var det superskönt! Sedan kom jag in och har suttit här sen dess. En rolig sak som hände nyss var att mina föräldrar och bröder var ute på gården och lekte medans jag dammsög. Jag var så inne i dammsugningen att jag inte ens märkte att pappa kom in. Så när jag skulle stänga av dammsugaren så sa pappa "hej" och jag blev så rädd så jag kastade dammsugaren mot min pappa, haha! Gör inte så hemma folket ;) 

Vad jag har fått höra så ska det vara en "super-måne" ikväll. Vad jag inte berätta i min presentation är mitt brinnande intresse för fotografering som jag har fått efter min pappa, som är en proffessionell fotograf. Så det går lite i generna. Men i alla fall, så ska vi upp till utsikten och fota den här "super-månen" i kväll så det ska bli lite intressant :) 

Nu ska jag skura golven och sen fika med familjen,
puss.
//Caroline
En bild på en fullmåne jag tog i Boston i somras.


Lite bilder som jag har fotat med får ni (:




K O M M E N T E R A :D

Skriv din kommentar:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig ?

Din e-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Bara din kommentar:

Trackback
RSS 2.0